.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختلاس 74 ميليونی در یکی از بانكهای قائمشهر

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران از اختلاس 74 ميليون ريالي يكي از كارمندان بانك در قائمشهر خبر داد.

به گزارش مركز اطلاع رساني پليس مازندران، رمضان قاسمي اظهار داشت: يكي از كارمندران بانك با دستكاري در حساب پس‌انداز و دفترچه‌هاي مشتريان اقدام به برداشت وجه از حساب آنها مي‌كرد كه دستگير شد.
وي تصريح كرد: پس از تحقيقات فني متهم اعتراف كرد به دليل مشكلات مالي به هنگام دريافت وجوه نقدي از مشتريان و نوشتن دفترچه‌هاي آنان بدون ثبت و انعكاس در حساب بانك اقدام به برداشت از حساب مي‌كرد و يا به هنگام تقاضاي وجه از مشتريان و سپرده‌گذاران و نوشتن مبلغ اضافه‌تر از وجه تقاضا شده در حساب بانك آن را به نفع خود برداشت مي‌كرد.
وي افزود: متهم با اين شيوه مبلغ 74 ميليون و 500 هزار ريال از اندوخته‌هاي مشتريان برداشت غيرقانوني مي‌كرد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران درباره مامويت ديگر پليس مازندران در كشف مواد مخدر اظهار داشت: در پي كسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر حمل، تهيه وتوزيع انواع مواد مخدر توسط عاملي افيوني در اين شهرستان ماموران سريعا وارد عمل شده و در عملياتي غافلگيرانه از اين شخص 13كيلو و300گرم ترياك كشف و ضبط شد.
وي تصريح كرد: در حادثه‌اي ديگر فردي كه به بهانه جمع‌آوري وجوه نقد براي افراد نيازمند اقدام به اخاذي مي‌كرد، در آمل دستگير شد.
قاسمي خاطرنشان كرد: متهم با قصد كلاهبرداري اقدام به دريافت وجه و كلاهبرداري از افراد خير كه با نيت خير قصد كمك به مستمندان را داشتند، مي‌كرد در بازرسي از متهم تعدادي يك عدد مهر با عنوان مجمع خيريه و يك بسته قبض رسيد جعلي به همراه 340 هزار ريال وجه نقد كشف و ضبط شد.
وي تصريح كرد: يك كارگر ساختماني ساروي در شهرستان قائمشهربه علت نامعلومي حين انجام كار در ساختماني نيمه كار به پايان سقوط كرده و به علت صدمات و جراحان وارده در بيمارستان جان باخت .
وي در پايان افزود: تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1388
آيا خبر اختلاس هفت ميليون توماني اين همه اهميت داشت كه تيتر شود؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.